UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA NASRIY ASARLARNI O‘QITISH MUAMMOLARI
Maqolada bugungi umumta’lim maktablarida mumtoz nasriy asarlarni o‘qitishda pedagoglar duch kelayotgan murakkabliklar, ularni
bartaraf qilishda bir nechta tavsiyalar berilgan. Madrasa ta’limi, undagi ba’zi o‘qitish usullari haqida ma’lumot keltirilgan
Nurzod NORQULOV. (2025). UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA NASRIY ASARLARNI O‘QITISH MUAMMOLARI. «ACTA NUUz», 1(1.2), 180–182. https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.2.6484
1. Adabiyot nadir? — “Sadoi Turkiston” gazetasi. 1914 yil 4 iyun. (2-sahifa)
2. Расулов А.. Илми ғарибани қўмсаб… Тошкент, «Маънавият», 1998. (5-sahifa)
3. Дўстқораев Б. Маҳмудхўжа Беҳбудий – таълим ислоҳотчиси. - // Til va adabiyot ta’limi, 2005.
4. Tursunova M.Madrasalar ta’limida adabiyot sabog‘i. Monografiya. – Samarqand: SamDU nashri, 2010.
5. Тўхлиев Б. Мумтоз асарларни шарҳлаб ўрганиш.–Тошкент: Баёз, 2013.
6. Umumiy o‘rta ta’limning davlat ta’lim standarti. – T.: Respublika ta’lim markazi, 2017.
7. Husanboyeva Q., Niyozmetova R.. Adabiyot o‘qitish metodikasi. O‘quv qo‘llanma. – T.: 2018.
2. Расулов А.. Илми ғарибани қўмсаб… Тошкент, «Маънавият», 1998. (5-sahifa)
3. Дўстқораев Б. Маҳмудхўжа Беҳбудий – таълим ислоҳотчиси. - // Til va adabiyot ta’limi, 2005.
4. Tursunova M.Madrasalar ta’limida adabiyot sabog‘i. Monografiya. – Samarqand: SamDU nashri, 2010.
5. Тўхлиев Б. Мумтоз асарларни шарҳлаб ўрганиш.–Тошкент: Баёз, 2013.
6. Umumiy o‘rta ta’limning davlat ta’lim standarti. – T.: Respublika ta’lim markazi, 2017.
7. Husanboyeva Q., Niyozmetova R.. Adabiyot o‘qitish metodikasi. O‘quv qo‘llanma. – T.: 2018.






.jpg)

1.png)





