PROPORTION OF STYLE AND CREATIVE INTENTION
Downloads
This article talks about the unique style and skill of image creation of the talented writer Isajon Sultan, an active representative of the current literary process. The technique of creating a historical work is researched.
Norbekov RAXMATULLA. (2024). PROPORTION OF STYLE AND CREATIVE INTENTION. «ACTA NUUz», 1(1.2), 342–345. https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.2.1085
1. Fitrat. Adabiyot qoidalari. T. B.26
2. Художественный метод и творческая индивидуальность писателя, М., 1964, стр. 234
3. Umurov H. Adabiyotshunoslik nazariyasi. T.Sharq. 2002. B.238
4. Ergashev Q. Alisher Navoiyning nasriy uslubi masalalari. F.f.b.f.dok.diss… T. 2022. B. 23
5. Shu manba
6. Solijonov Y. F.f.d. diss.. avtoreferati. T. 2002. B.4
7. Расулов А. Бадиийлик – безавол янгилик. – Тошкент: Шарқ, 2007. – Б.192.
8. Шпенглер О. Закат Европы. Очерки морфологии мировой истории. Том 1.: Гештальт и действительность. Шпенглер О. пер. с нем., вступ.ст. и примеч. К.А.Свасьяна. – Москва: Мысль, 1993. – С. 663
2. Художественный метод и творческая индивидуальность писателя, М., 1964, стр. 234
3. Umurov H. Adabiyotshunoslik nazariyasi. T.Sharq. 2002. B.238
4. Ergashev Q. Alisher Navoiyning nasriy uslubi masalalari. F.f.b.f.dok.diss… T. 2022. B. 23
5. Shu manba
6. Solijonov Y. F.f.d. diss.. avtoreferati. T. 2002. B.4
7. Расулов А. Бадиийлик – безавол янгилик. – Тошкент: Шарқ, 2007. – Б.192.
8. Шпенглер О. Закат Европы. Очерки морфологии мировой истории. Том 1.: Гештальт и действительность. Шпенглер О. пер. с нем., вступ.ст. и примеч. К.А.Свасьяна. – Москва: Мысль, 1993. – С. 663






.jpg)

1.png)





