SELF-MANAGEMENT IN SCHOOL CHILDRE CHARACTERISTICS OF KNOWLEDGE DEVELOPMENT
Downloads
This article presents scientific and theoretical information about the psychological characteristics of the development of self-regulation skills in preschool children. It mentions the psychological features of the development of self-government skills in preschool children in terms of content, self-esteem, emotional, volitional sphere, volitional (from the point of view of behavior) components, etc., containing I feedback is expressed consistently
2. Братусь Б.С. Психология личности // Психология личности: в 2-х т. - Том.2. - Самара: Издательский Дом ≪Бахрах≫, 1999. - С.385-456.
3. Букатов В.М. Педагогические таинства дидактических игр: Учебно- методическое пособие. - М.: Московский психолого-социальный институт: Флинта, 2003. - 152 с.
4. Веккер Л.М. Психические процессы. - Том 3. - Л.: ЛГУ, 1981. - 326с.
5. Выготский Л.С. Воображение и творчество в детском возрасте. - М.: Просвещение, 1991. - 93 с.






.jpg)

1.png)





