O‘QITUVCHINING KASBIY KOMPETENSIYASINI SHAKLLANTIRISHDA REFLEKTIV AMALIYOTNI O‘TKAZISH MODELLARINING O‘RNI

Reflektiv amaliyot, Gibbs modeli, Piyoz modeli, Farrell modeli, kasbiy rivojlanish, o‘qituvchilar

Authors

Mazkur maqolada reflektiv amaliyot (RA)ning o‘qituvchilarning kasbiy rivojlanishidagi o‘rni va ahamiyati o‘rganilgan. RAni tashkil
qilishda foydalaniladigan turli modellarning o‘xshashlik va farqlari tahlil qilingan. Gibbs modeli, Kortagen va Vasalosning Piyoz modeli
hamda Farrellning “Amaliyotda Refleksiya Asosi” modellari tadqiq qilinib, ularning o‘ziga xos yondashuvlari ko‘rsatib berilgan. Har bir
modelning ta’lim jarayonida samarali qo‘llanishi uchun tavsiyalar berilgan