TALABALARDA KOGNITIV KOMPETENSIYANI RIVOJLANTIRISH METODIKASINI TAKOMILLASHTIRISH
In this article, you will have opinions on improving the methodology of developing cognitive competence in students.
1. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 октябрдаги “Ўзбекистон Республикаси олий таълими тизимини
2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида” ги ПФ-5847-сон Фармони // Қонун ҳужжатлари
маълумотлари миллий базаси, 09.10.2019. 06/19/5847/3887-сон.
2. Абдуллаев С.Х., Мусурманова Р. Педагогик тажриба синов жараёни самарадорлиги // Халқ таълими журнали. –Тошкент,
2008. -№5. -18-20-б.
3. Абдуллаев С.Х., Мусурманова Р. Педагогик тажриба синов ишларини ташкил этиш ва бошқаришнинг ўзига хос
жиҳатлари //Мактаб ва Ҳаёт журнали. –Тошкент, 2008. -№7-8. -29-30-б.
4. Воронина Е.В. Научная организация педагогического труда. Педагогическая эргономика. Учебное пособие для
академического бакалавриата. Москва-Юрайт-2017г.
5. Гершунский Б.С. Философия образования.-М.: Флинта, 1998.-428с.
6. Голыш Л.В. Педагогические технологии: содержание, проектирование, реализация. Экспресс-пособие. Т.: ИРССПО.2001.
– 60с.
7. Куинджи Н.Н. Валеология: Пути и способы формирования здоровья школьников: Методическое пособие. - М.: Аспект
Пресс, 2000. - 139 с. 40.
8. Лебедева Н.Т. Школа и здоровье учащихся. - Минск: Ушверспэнкае, 1998.-220 с
9. Чаплыгина И.В. Ключевые компетенции в среднем профессиональном образовании // Профессиональное образование. –
Москва, 2005.–№ 3.– C. 6 – 7.
10. Зеер Э.Ф. Личностно-ориентированные технологии профессионального развития специалиста. – Екатеринбург, изд-во
Урал. гос. профессионально-педагогического университета, 1999 – 245 с
Copyright (c) 2025 «ACTA NUUz»

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.






.jpg)

1.png)





