ПРЕПОДАВАНИЕ НОВЕЙШЕЙ ИСТОРИИ УЗБЕКИСТАНА – СЛОЖНАЯ ПРОБЛЕМА СЕГОДНЯ
Загрузки
В данной статье говорится о том, что преподавание новейшей истории Узбекистана является сегодня актуальной проблемой. На основе научных данных автор на основе существующей литературы изучил и проанализировал особенности преподавания новейшей истории Узбекистана как актуальной проблемы.
2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022 yil 28 yanvardagi PF-60-sonli “2022-2026 yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi Farmoni // Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 29.01.2022-y., 06/22/60/0082-son.
3. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 30 iyundagi PQ-3105-sonli “O‘bekiston Respublikasi Fanlar Akademiyasi huzurida O‘zbekistonning eng yangi tarixi bo‘yicha jamoatchilik kengashi faoliyatini tashkil etish to‘g‘risida” Qarori // O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to‘plami, 2017 y., 26-son, 583-modda.
4. Xoliqulov P. Oliy ta’lim tizimini rivojlantirishda o‘zbekistonning eng yangi tarixi fanining ahamiyati. Xorazm Ma’mun akademiyasi axborotnomasi. № 2/3, 2024. –B.30.
5. Prezident Shavkat Mirziyoyevning 2017 yil 13 iyuldagi Oliy Majlis palatalari, siyosiy partiyalar hamda O‘zbekiston Ekologik harakati vakillari bilan videoselektor yig‘ilishidagi ma’ruzasi // Xalq so‘zi, №137 (6831). 2017 yil 13 iyul.
6. Mirziyoyev Sh.M. Yangi O‘zbekiston strategiyasi. – T.: “O‘zbekiston” nashriyoti, 2021 yil.






.jpg)

2.png)





