РАЗВИТИЕ МЕДИАГРАМОТНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ
Загрузки
В данной статье освещаются проблемы повышения медиаграмотности будущих учителей начальных классов на основе медиаобразования, умения правильно использовать информацию, выбирать полезную и критически подходить к каждой информации, формирования информационной культуры и обеспечения информационной безопасности подрастающего поколения.
2. Kamilova N.Q. Boshlang‘ich sinflarda o‘z-o‘zini rivojlantirish kompetensiyasini rivojlantirish haqida. ilmiy tadqiqotlar, innovatsiyalar, nazariy va amaliy strategiyalar tadqiqi. 1-sonli Respublika ko‘p tarmoqli, ilmiy konferensiya. 24-sentyabr, 2022-yil. 100-b.
3. Kazakova, S. (2023). Boshlang ‘ich ta’limda “tarbiya” darslarini tashkil etishda innovatsion yondashuvlar. Yangi O‘zbekiston pedagoglari axborotnomasi, 1(1), 18-22.
4. Abdurahmonova, I., & Sharifova, Z. (2023). Umumiy o ‘rta va o‘rta maxsus ta’limda “tarbiya” fanini o‘qitishda tarbiyaviy treninglardan foydalanish. Yangi O‘zbekiston pedagoglari axborotnomasi, 1(1), 13-17.
5. Dehkanova, M. (2021). Issues to increase the efficiency of pedagogical activity in higher education. Sciences of Europe, (72-2), 54-56.
6. Bo‘ronov M, Qurbaniyozov.G. Pedagogik amaliyot-ixtisoslik kamoloti- Nukus, «Bilim», 19956. Bo‘ronov M, Qurbaniyozov G Dars kuzatish- ma’suliyatli ish, Nukus, «Bilim», 1995.






.jpg)

2.png)





