Maqola

ta’lim, kognitiv, motivatsion, amaliy (mahoratlar, qobiliyatlar, tajriba, qobiliyatlar), emotsional-ixtiyoriy, hayot xavfsizligi, kasbiy kompetensiya, kasbiy mahorat, model.

Mualliflar

  • Zafar Batirov
    botirov1972@inbox.ru
    Iqtisodiyot va pedagogika universiteti, Uzbekistan

Maqolada asosiy e’tibor mutaxassislarni tayyorlashning tashkiliy-pedagogik shart-sharoitlarini yaratishga, axborot ta’minotini yaxshilashga, kasbiy kompetensiyani shakllantirish va tekshirish modeliga, ularning mazmunini tavsiflashga qaratilgan. Shuningdek, oliy ta’lim muassasalarida o‘qish jarayonida “kompetensiya” va “kompetentlik” kabi tushunchalarining mazmun-mohiyatini o‘rganish va tahlil qilish, psixologik kompetentlikni shakllantirish, rivojlantirish va diagnostika qilish masalalari  tahlil qilingan.