BOSHLANGʻICH SINFLARGA AXBOROT-KATEGORIK YONDASHUV ASOSIDA ATAMALARNI INGLIZ TILIDA OʻRGATISH ORQALI MATEMATIKANI OʻQITISHNING PEDAGOGIK ASOSLARI

Pedagogik asoslar, matematika darslik, boshlang'ich ta'lim, ingliz tilini o'rganish, axborot-kategorik yondashuv, ikki tilli ta'lim, kognitiv rivojlanish, ijtimoiy-madaniy nazariya.

Mualliflar

Ushbu maqola ingliz tilidagi matematik atamalarni integratsiyalashgan holda boshlang‘ich sinflarda matematikani o‘qitishning pedagogik asoslarini axborot-kategorik yondashuvdan foydalangan holda o‘rganadi. Tadqiqot ikki tilli ta'lim muhitini qo'llab-quvvatlab, bir vaqtning o'zida matematik tushunish va tilni bilish darajasini oshirishga qaratilgan. Axborot-kategorik yondashuv murakkab matematik kontseptsiyalarni soddalashtirish va yosh o'quvchilarning kognitiv rivojlanishini osonlashtirishdagi samaradorligi uchun
tekshiriladi.