BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHISINING KASBIY MOTIVATSIYASINI SHAKLLANTIRISHNING PEDAGOGIK TAHLILI

Motiv, motivatsiya, kasbiy motivatsiya, kasbiy kompetent, innovatsion faoliyat, g‘oyaviy e’tiqodliligi, kasbiy faoliyat, kasbiy o‘z-o‘zini anglash.

Mualliflar

  • Nodira ZIKIROVA Iqtisodiyot va Pedagogika universiteti NTM o‘qituvchisi , Uzbekistan

Bugungi kunda bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarni kasbiy motivatsiyasini shakllantirish fan nuqtai nazaridan dolzarb muammo hisoblanadi. Mazkur maqolada bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy motivatsiyasini shakllantirishning pedagogik imkoniyatlari tahlil qilingan. Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchisining kasbiy motivatsiyasi va o‘qituvchining o‘quvchilarning shaxsiyati haqidagi g‘oyalarining yetarliligi o‘rtasida muhim bog‘liqlik, shuningdek, motivatsiya, kasbiy motivatsiya tushunchalarining mazmun mohiyati batafsil yoritilgan. Hozirgi zamon o‘qituvchisining asosiy vazifalaridan biri o‘z kasbiy kompetentligi va intellektual salohiyatining yuqoriligi, sadoqatliligi, g‘oyaviy e’tiqodliligi, innovatsion faoliyat, innovatsion faoliyatning qonuniyatlari, vazifalari va bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy motivatsiyasini shakllantirish yo‘llari haqida so‘z yuritilgan.