TA’LIM JARAYONIDA RAQAMLI SAVODXONLIK VA YOSHLARNING MA’NAVIY-AXLOQIY DUNYOQARASHINI SHAKLLANTIRISH: FALSAFIY TAHLIL

Raqamli savodxonlik, axloqiy tarbiya, ma’naviy rivojlanish, falsafiy tahlil, ta’lim jarayoni, yaxlit rivojlanish, axloqiy fikrlash, tanqidiy fikrlash, raqamli fuqarolik.

Mualliflar

Ushbu maqola raqamli savodxonlik va ta’lim jarayonida yoshlarning ma’naviy-axloqiy dunyoqarashini shakllantirish o‘rtasidagi murakkab bog‘liqlikni o‘rganadi. Falsafiy ob'ektiv orqali u raqamli savodxonlikning axloqiy va ma'naviy rivojlanishga qanday ta'sir qilishini, raqamli asr taqdim etgan imkoniyatlar va muammolarni hisobga olgan holda o'rganadi. Tahlil o'qituvchilarning raqamli savodxonlikni o'quvchilarning har tomonlama rivojlanishini qo'llab-quvvatlovchi, kognitiv qobiliyatlar bilan bir qatorda axloqiy va ma'naviy o'sishni rag'batlantiradigan tarzda birlashtirishi zarurligini ta'kidlaydi.