TALABALARNING DISKURSIV (YOZMA) VAKOLATLARINI TAKOMILLASHTIRISHNING KO‘P MADANIYATLI JIHATLARI

diskursiv kompetentsiya, yozish qobiliyatlari, ko‘p madaniyatli jihatlar, zamonaviy usullar, diskursiv (yozma) kompetentsiyani shakllantirishga yondashuvlar, texnologiyalardan foydalanish, yozma nutqdagi muammolar, yozish metodologiyasi.

Mualliflar

Talabalarning o‘qish va ilmiy izlanishlar davrida yozma ko‘nikmalarini oshirishning ko‘plab usullari mavjud: shubhasiz, ko‘plab talabalar duch keladigan ba’zi muammolar mavjud, chunki yozma akademik nutq, albatta, ko‘plab talabalar uchun tanish bo‘lmagan yozuv shaklidir. Bu nimani anglatadi? Nima uchun bu muhim bo‘lishi kerak? Umuman olganda, tildan foydalanadigan odamlar nafaqat og‘zaki, balki yozma ravishda ham muloqot qilishlari kerak: darhaqiqat, bu tuzilmalar mustahkam, mustahkam poydevorga qurilishi kerak. Biroq, o‘z-o‘zini tarbiyalash yoki o‘quvchilarning ehtiyojlarini o‘rganish ko‘p madaniyatli jihatlarni bilmasdan yetarli bo‘lmaydi. Dastlab, ko‘p madaniyatli jamiyatda namoyon bo‘ladigan madaniyatning bir nechta navlari yoki madaniy elementlariga ishora qiluvchi "ko‘p madaniyatlilik" nima ekanligini tushunish kerak edi.