TIBBIYOTDA BOLALAR BO‘G‘IMLARINING ANATOMIK VA FUNKSIONAL XUSUSIYATLARI ETIOLOGIYASI VA PATOGENEZINI O‘QITISHDA PEDAGOGIK YONDASHUV KLINIKASI VA TASNIFI

Tibbiy o‘qitish, revmatizm kasaligi, davolash, tavsif, kasal, muolaja, tibbiy ko‘nikma, tibbiy ta’lim, ta’limiy maqsad, bitsillin, profilaktika, kasallanish va qaytalanish.

Mualliflar

Maqolada tibbiy o‘qitishda talabalarning tibbiy bilimini takomillashtirishda tibbiyotda bolalar bo‘g‘imlarining anatomik va funksional xususiyatlari etiologiyasi va patogenezini o‘qitishda pedagogik yondashuv klinikasi va tasnifi va uni davolashning metodik usullari keng foydalanilgan. Neontologiya fanini o‘qitishda talabalarning dars mashg‘ulotlarida zamonaviy axborotkommunikatsiya texnologiyalaridan foydalangan holda mustaqil fikrlashga, ijodiy izlanish va fikrlash doiralarini kengaytirish bilan birga ularni dars mashg‘ulotlarida o‘rganganlarini hayot bilan bog‘lashga yordam beradigan klinik polimorfizm kasallikning etiologik va patogenetik heterojenligi bilan belgilanadigan fikrlar bayon qilingan.