TALABALARNING KREATIV FIKRLASHINI BAHOLASH ORQALI XXI ASR KO‘NIKMALARINI SHAKLLANTIRISH

XXI asr, ko‘nikma, fikrlash, kreativ fikrlash, baholash, kompetensiya, kontekst, AKT savodxonlik, rivojlanish

Mualliflar

Maqolada XXI asr ko‘nikmalarining hayotimizda tutgan o‘rni, o‘rganuvchilari va o‘qituvchilariga qo‘yiladigan talablar, ularga yuklatiladigan vazifalari yoritilgan. XXI asr insonlari kreativ fikrlashi, umrbod ta’lim o‘rganuvchilari safida bo‘lishi, hamkorlikdagi faol faoliyatni yo‘lga qo‘yishi, zamon bilan hamnafas holda ma’lumotlar bazasini shakllantira olishi va ularni tahlil eta oladigan darajadagi fikrlovchilardan bo‘lishi talab qilinadi. XXI asrda insonlar shunchaki yashashi emas, ular fikrlarini baholay oladigan darajada kreativ qobiliyatlarni shakllantirgan yetakchilar, ijodkorlar bo‘lishi talab etiladi. Maqoladan ko‘zlangan maqsad ham maqolaning asosiy vazifasi ham shunga qaratilgan.