ЗНАЧЕНИЕ ИНТЕРАКТИВНЫХ МЕТОДОВ В «РАБОТЕ НАД СЛОВОМ И ЕГО ЗНАЧЕНИЯМИ» НА УРОКАХ РОДНОГО ЯЗЫКА В НАЧАЛЬНОМ КЛАССЕ
Загрузки
В данной статье учащимся начальных классов на уроках родного языка разъясняется тема «Работа над словом и его значениями» с использованием различных интерактивных методов и превращением ее в навык. Предоставляется информация о способах повышения интереса учащихся к уроку, предотвращения скучных уроков и повышения эффективности урока. Также дана подробная информация об интерактивном образовании.
2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyevning Oliy Majlisga Murojaatnomasi
3. Aziza Hatamjon qizi Jonibekova Guliston davlat universiteti magistranti , Saodat Ulug‘bek qizi Xaitmamatova Guliston Davlat Universiteti magistranti. ”BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING MA’NODOSH VA ZID MA’NOLI SO‘ZLAR YORDAMIDA OG‘ZAKI NUTQINI O‘STIRISHDA INTERFAOL METODLARNING AHAMIYATI”. Academic Research in Educational Sciences. May.2022
4. O‘tkir Tolipov, Dilnoz Ro‘ziyeva.”Pedagoglk texnologiyalar va pedagogik mahorat “(O'quv qo'Hanma) / - Toshkent: “INNOVATSIYA-ZIYO”, 2019,276 b.
5. Karima Qosimova, Safo Matchonov, X.G‘ulomova, “Ona tili o‘qitish metodikasi”. Boshlang’ich ta’lim fakulteti talabalari uchun darslik:/Toshkent:Bayoz,2022. -304 bet.
6. Ona tili : Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 4-sinf uchun darslik, I qism. / M.E.Toirova – Toshkent: “ Novda Edutainment” 2023. – 88b.
7. Abdurahmonov F., Sulaymonov A., Xoliyorov X., Omonturdiyev J. Hozirgi o‘zbek adabiy tili. Leksikologiya. – T. : O‘qituvchi, 1979. – 208 b.






.jpg)

2.png)





