ARTPEDAGOGIKA TUSHUNCHASINING OBYEKTIV MAZMUN-MOHIYATI VA MAQSADLI YO‘NALISHLARI

San’at, predmet, komponent, texnokratizatsiya, globallashuv, artpedagogika, art-terapiya, art pedagogik faoliyat, art-pedagogik mohiyat, kontekst, semantik.

Mualliflar

  • Shomurod MUSTAFAYEV Samarqand davlat universitetining Kattaqo’rg’on filiali, pedagogika fanlari doktori, dotsent , Uzbekistan

Ushbu ilmiy maqolada bugungi kunda san’atning ta’lim jarayoniga joriy qilinishi bilan hal qilish mumkin bo‘lgan pedagogik vazifalar doirasi, tobora texnokratizatsiyalashayotgan zamonda san’atga bo‘lgan bunday keskin talabning sabablari, san’atning еtakchi funksiyasi, artpedagogika tushunchasining obyektiv mazmun-mohiyati, predmet maydoni va asosiy yo‘nalishlari haqida fikr yuritiladi.