ДУХОВНАЯ ОСНОВА СОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ ХУДОЖЕСТВЕННО-ЭСТЕТИЧЕСКОГО МИРА МОЛОДЕЖИ ЧЕРЕЗ ОБЩЕСТВЕННО-КУЛЬТУРНЫЕ МЕРОПРИЯТИЯ
данной статье рассмотрены факторы формирования художественно-эстетического мировоззрения молодежи на основе
массово-культурных праздничных мероприятий, способы интериоризации(ощущения изнутри) художественных образов в
системе ценностей, исследование социально-философских механизмов развитие интереса к художественным ценностям на
основе теоретических знаний
2. Lutfiy. Sensan sevarim. – Toshkent: G’afur G’ulom nomidagi Adabiyot va san’at nashriyoti. 1987. –B. 464.
3. Navoiy Alisher. Topmadim. –Toshkent: G’afur G’ulom nomidagi Adabiyot va san’at nashriyoti. 1988. –B. 784
4. https://myday.uz/uz/kreativ/ Navro’z – qadim qadriyatlar tarovati
5. Mustafoev Sh.Globallashuv sharoitida talabalarni g’oyaviy-estetik tarbiyalash texnologiyasi (Badiiy to’garaklar faoliyati misolida)// Pedagogika fanlari bo’yicha falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi avtoreferati. –Samarqand.: SamDU. 2018. –B. 11.
O‘zMU xabarlari Вестник НУУз ACTA NUUz FALSAFA 1/1 2025
- 135 -
6. Mustafoev Sh. Globallashuv sharoitida talabalarni g’oyaviy-estetik tarbiyalash texnologiyasi (Badiiy to’garaklar faoliyati misolida)// Pedagogika fanlari bo’yicha falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi avtoreferati. –Samarqand: SamDU. 2018. –B. 12.
7. Flier A.Ya. Massovaya kulьtura i yeyo sotsialьnыe funktsii. // ONS: Obщestvennыe nauki i sovremennostь. –Moskva: 1998. - №6. – S. 138.
8. Mahmudov T., Olimov Ya. O’zbekiston san’atida inson omili.–Toshkent: Adabiyot va san’at, 1988.–B.94.
9. Toshmatov O’. Badiiy jamoalar bilan ishlash uslubiyoti. /Respublika metodika va axborot markazi. –Toshkent: 2006. –B. 102.
10. Mustafoev Sh. Globallashuv sharoitida talabalarni g’oyaviy-estetik tarbiyalash texnologiyasi (Badiiy to’garaklar faoliyati






.jpg)

2.png)





