КОНСТРУИРОВАНИЕ И ПРАКТИКА СМЕШАННОГО ОБУЧЕНИЯ В КОЛЛЕДЖАХ ПО АНГЛИЙСКОМУ ЯЗЫКУ НА ОСНОВЕ ПЕРЕВЕРНУТОГО КЛАССА
Реализация подхода смешанного обучения с использованием модели перевернутого класса играет ключевую роль в улучшении
образования по английскому языку в колледжах, повышении эффективности преподавания и содействии обучению студентов
английскому языку. Смешанное обучение сочетает традиционное очное преподавание с онлайн-ресурсами для обучения. В то
же время, перевернутый класс служит основным инструментом для реализации этого гибридного формата обучения. В данной
статье рассматривается разработка нового интегрированного метода преподавания на основе модели перевернутого класса и
анализируется его применение для поддержки развития образования по английскому языку в колледже
2. Sun Xiaoqing. Construction and practice College English mixed Teaching methodsbased on flipped classroom
3. Wei Lanlan. Research and practice College English audio-visual and oral mixed Teaching methodsbased on flipped classroom.
4. Shang Wen. Research on the construction and practice College English mixed Teaching methodsbased on flipped classroom Journal of Jiamusi Institute of education, 2018, 000 (011): 331333
5. Han Yongfang. Research on a new hybrid English Teaching at College model based on flipped classroom.
6. Zhang Jingjing. Research on College English mixed Teaching methodsbased on flipped classroom.
7. Li Ying. Research on College English mixed Teaching methods based on flipped classroom
8. Li Ying. An exploratory study on College English blended Teaching.
9. Cao Yanchun. Research and Practice on the reform College English Journal of Shenyang Institute of Engineering
10. Yan Xinli, Tian Ji. A brief analysis of the construction and practice College English mixed Teaching methodsbased on flipped classroom
11. Zheng Nana, Zhang Jinhuan. Research on Hybrid Teaching methodsBased on flipped classroom
12. Qian Lu, Gong Yujuan. Research on College English flipped classroom Teaching methodsbased on Mu class [J]. Contemporary educational practice and teaching research: electronic edition, 2017 (10x): 1
13. Yu Lu. Design College English flipped classroom Teaching methodsbased on SPOC [J]. Journal of Changzhou Institute of information technology, 2017, 16 (4):






.jpg)

2.png)





