MА’NАVIY-MА’RIFIY JАRАYОN VА KОRPОRАTIV MАDАNIYАT О‘ZАRО BОG‘LIQLIGI: MULОQОT, MЕHNАT MUNОSАBАTLАRI, QАDRIYАTLАR

Ma’naviy jarayon, ta’lim jarayoni, korporativ madaniyat, muloqot, mehnat munosabatlari, qadriyatlar, oliy ta’lim.

Mualliflar

  • Xаyrullа NISHОNОV I.Ibrаt nоmidаgi Nаmаngаn dаvlаt chеt tillаr institutining birinchi prоrеktоri, Uzbekistan

Oliy ta’lim muassasalarida ma’naviy-ma’rifiy jarayonlarning integratsiyalashuvi korporativ madaniyatning shakllanishi va rivojlanishiga
sezilarli ta’sir ko‘rsatadi. Ushbu maqola uchta asosiy o‘lchovni ko‘rib chiqish orqali ushbu jarayonlar o‘rtasidagi dinamik aloqani
o‘rganadi: aloqa, mehnat munosabatlari va qadriyatlar. Samarali muloqot shaffoflik va o‘zaro hurmatni ta’minlaydi, axloqiy tamoyillarga
asoslangan mehnat munosabatlari hamkorlikni mustahkamlaydi. Tashkilot bo‘ylab taqsimlangan qadriyatlar yaxlit va mustahkam
korporativ madaniyat uchun asos bo‘lib xizmat qiladi. Ushbu o‘lchovlarni tahlil qilib, maqola ma’naviy va ma’rifiy maqsadlarni
korporativ madaniyat bilan uyg‘unlashtirish, boyitilgan akademik muhitga hissa qo‘shish strategiyalarini ta’kidlayd