TA’LIMDAGI BOLALARNING BILISH JARAYONI BILAN BOGʻLIQ PEDAGOGIK MUAMMOLAR
##submission.versions##
- ##submission.versionIdentity##
- ##submission.versionIdentity##
##submission.downloads##
Ushbu maqolada ta’limning boshlangʻich boʻgʻini boʻlmish maktabgacha ta’lim tashkilotlarida yuzaga keladigan bolalarning anglashi,tushunishi bilan bogʻliq boʻlgan muammolarni yangicha texnalogiyalar,metodlar orqali bartaraf etish haqida tajriba sinov natijalari haqida soʻz yuritilgan.Bu maqsadda rivojlangan mamlakatlar ta’lim tizimidan oʻrganilib oʻzimizning ta’lim tizimimizga milliylashtirilgan holda tadbiq etish maqsadga muvofiqdir. Bolalardagi rang-tasvir,chama-taxmin, matematik hisob kitob, predmetlar va ularning elementlari, ogʻirlik oʻlchov birliklari va koʻplab bilimlarni qisqa, oson va tushunarli tarzda singdirishga va bu maqsadda integratsiyalshgan ta’limni joriy etishga qaratilgan. Bugungi kunda ta’limda inkluziv ta’limga muxtoj boʻlgan bolalar uchun ham mashgʻulotlar aro integratsiyani qoʻllab yuqori natijalarga erishilsa boʻladi.
1. Mirziyoyev Sh. Yangi Oʻzbekiston taraqqiyot strategiyasi. Oʻzbekiston. Toshkent. 2022. 212-bet
2. ILK QADAM oʻquv dasturi. Toshkent. 2022- yil
3. Mavlonova R, Rahmonqulova N, Matnazarova K, Shirinov M, Hafizov S. Umumiy pedagogika Toshkent-2018. 56-bet
4. Davlat talablari.Toshkent 2018
5. Rayimqulova M. Bolalardagi bilish jarayonini rivojlantirishda erkin tarbiya texnalogiyasidan foydallanish metodikasi. PhD dissertatsiyasi. Toshkent-2023. 76-bet.
Mulkiiyat (c) 2025 O‘zMU xabarlari

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





