MILLIY AN’ANALAR VA URF-ODATLARNI TA’LIM JARAYONIGA INTEGRATSIYALASH USULLARI

milliy qadriyatlar, an’ana, urf-odat, ta’lim jarayoni, integratsiya, pedagogik yondashuv, psixologik rivojlanish, madaniy identifikatsiya, talabalar tarbiyasi.

Mualliflar

Mazkur maqolada milliy an’analar va urf-odatlarning ta’lim jarayoniga integratsiyalash zarurati, pedagogik va psixologik asoslari
hamda samarali usullari tahlil qilinadi. Tadqiqotda oliy ta’lim muassasalarida o‘qituvchi va talabalarning fikrlari asosida milliy
qadriyatlarni o‘quv jarayoniga kiritishning amaliy tajribalari o‘rganiladi. Shuningdek, fanlararo yondashuv, interaktiv usullar,
madaniy loyihalar orqali integratsiya qilishning ijobiy natijalari ko‘rsatib beriladi. Maqola natijalariga ko‘ra, milliy qadriyatlar
asosida ta’lim tashkil etish yosh avlodda madaniy ong va milliy g‘ururni shakllantirishda muhim omil hisoblanadi.