СОВРЕМЕННЫЕ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ И ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ АКТИВИЗАЦИИ ПОЗНАВАТЕЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СТУДЕНТОВ
В этой работе рассматриваются актуальные педагогические технологии и освещается их значение в системе современного образования. Кроме того, разъясняются теоретические положения, касающиеся повышения качества и результативности обучения студентов посредством внедрения инновационных образовательных подходов.
1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Miromonovich Mirziyoyevning «Oliy ta’lim tizimini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida»gi 2017-yil 20-aprel PQ-2909-son qarori
2. M. Husanxo‘jayev. Alisher Navoiy ta’lim-tarbiya haqida. T., 1963, 130-bet
3. Avesto. O‘zbekcha tarjima (Asqar Mahkam tarj.) T.:2001
4. Z. F. Sharopova. Ta’lim texnologiyalari – T.: “Navro‘z” nashriyoti, 2019. 26-b.
5. O. Hasanboyeva, J. Hasanboyev, H. Homidov. Pedagogika tarixi – T.: G‘afur G‘ulom nomidagi nashriyot-matbaa ijodiy uyi, 2004. 312 b
6. D. B. Dauletnazarova, L. M. Rajabova. Pedagogika fanini rivojlantirishda zamonaviy pedagogik texnologiyalarning o‘rni – Academic research in educational sciences, VOLUME 2 ISSUE 9, 2021.
7. Z. F. Sharopova. Ta’lim texnologiyalari – T.: “Navro‘z” nashriyoti, 2019. 84-b.
8. Omonov H. T. va boshqalar. Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat – T.: “Iqtisod-moliya”, 2009. – 240 b
9. Q. M. Ahmedov, O. A. Ismoilov. Yangi pedagogik texnologiyalar va ularni joriy qilish muammolari – T.: “Fan va texnologiya”, 2012, 36 b
Copyright (c) 2025 «ВЕСТНИК НУУз»

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.






.jpg)

2.png)





