XITOY TILINI O‘ZLASHTIRISH JARAYONIDA O‘QUVCHILARDA KOMMUNIKATIV MADANIYATNI SHAKLLANTIRISH
##submission.downloads##
Ushbu maqolada xitoy tilini o‘rganish jarayonida o‘quvchilarning kommunikativ madaniyatini rivojlantirishning nazariy va amaliy jihatlari tahlil qilinadi. Xitoy tilining madaniyatlararo muloqot vositasi sifatidagi ahamiyati va tilshunoslik identifikatsiyasini shakllantirishdagi roli yoritiladi. Tadqiqotda og‘zaki muloqot ko‘nikmalarini rivojlantiruvchi uslublar tahlil qilinadi, shuningdek, xitoy tilining milliy va madaniy xususiyatlarining kommunikativ kompetensiyaga ta’siri ko‘rib chiqiladi. Maqolada, shuningdek, o‘quvchilarning har tomonlama til va madaniy rivojlanishiga xizmat qiluvchi samarali pedagogik texnologiyalar va ta’lim shakllari taklif etiladi
1. Бим И.Л. «Теория и практика обучения иностранным языкам». – М.: Просвещение, 2004.
2. Воробьёв В.В. «Лингвокультурология». – М.: Русский язык, 1997.
3. Гальскова Н.Д., Гез Н.И. «Теория обучения иностранным языкам: Лингводидактика и методика». – М., 2006.
4. Ху Цзинь. «Особенности китайской коммуникации и их влияние на обучение языку». // Вестник востоковедения. – 2018.
5. Крупченко А.К. «Китайский язык в современном мире». – СПб., 2020.
6. Сунь Юэ. «Межкультурная коммуникация: Китай – Россия». – Пекин, 2017.
7. Панова Л.Н. «Развитие коммуникативной культуры в процессе изучения китайского языка». // Язык и культура. – 2021.
8. Крупченко А.К. - Китайский язык в современном мире: языковая политика, обучение и культура. — СПб., 2020.
9. Сунь Юэ - Межкультурная коммуникация: Китай – Россия. — Пекин: 外语教学 研究出版社, 2017.
10. Ху Цзинь - «Особенности китайской коммуникации и их влияние на обучение языку» // Вестник востоковедения, 2018, №2.
11. Ли Янь - Китайская культура общения: традиции и современность. — М.: Восточная книга, 2015.
Mulkiiyat (c) 2025 «O‘zMU XABARLARI»

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





