Ijtimoiy-gumanitar fanlar

O‘LKASHUNOSLIK MUZEYLARI VOSITASIDA BO‘LAJAK PEDAGOGLARNING ESTETIK MADANIYAT RIVOJLANTIRISHNING DIDAKTIK TAMOYILLARI

O‘lkashunoslik muzeylari, estetik madaniyat, kelajak pedagoglari, didaktik tamoyillar, muzey pedagogikasi, badiiy idrok, milliy qadriyatlar, interaktiv ta’lim, integrativ yondashuv.

Mualliflar

  • Dilshod SIDDIQOV Namangan davlat pedagogika instituti mustaqil izlanuvchisi , Uzbekistan

Ushbu ilmiy ishda o‘lkashunoslik muzeylari asosida bo‘lajak pedagoglarning estetik madaniyatini rivojlantirishga xizmat qiluvchi didaktik tamoyillar ilmiy jihatdan asoslab beriladi. Tadqiqot davomida estetik madaniyat atamasining mazmun va mohiyati, uning ta’lim-tarbiya jarayonidagi o‘rni hamda kelajakdagi o‘qituvchilarning shaxsiy va kasbiy shakllanishidagi ahamiyati tahlil qilinadi. Muzey ekspozitsiyalari, interaktiv namoyishlar va madaniy-ma’rifiy tadbirlar orqali estetik didni tarbiyalash, badiiy idrokni rivojlantirish hamda san’at va tarixiy merosga bo‘lgan qiziqishni kuchaytirish imkoniyatlari yoritiladi. Maqolada tizimlilik va izchillik, o‘quv jarayonining hayotiylikka mosligi, fanlararo integratsiya, ijodiy faollikni qo‘llab-quvvatlash va shaxsga yo‘naltirilgan yondashuv kabi didaktik tamoyillarning o‘quv jarayonidagi ahamiyati ochib berilgan.