Ijtimoiy-gumanitar fanlar

“RАQАMLI TEXNОLОGIYАLАR: UNIVERSITET VEB-SАYTI VА BRENDI UNING REPUTАTSIYАSI VА REYTINGINI QАNDАY SHАKLLАNTIRАDI”

Rаqаmli texnоlоgiyаlаr, universitet veb-sаyti, universitet brendi, аkаdemik reyting, rаqаmli texnоlоgiyаlаr trаnsfоrmаtsiyаsi, institutsiоnаl imij.

Mualliflar

  • Dilоbаrxоn ZАRIPОVА, О‘zbekistоn Jurnаlistikа vа оmmаviy kоmmunikаtsiyаlаri universiteti tаyаnch dоktorаnti, Uzbekistan

##submission.versions##

Ushbu maqolada veb-sayt dizaynining qulaylik, mavjudlik va estetika kabi muhim jihatlari tahlil qilinib, ularning birinchi taassurot va uzoq muddatli imidjga ta’siri yoritiladi.Shuningdek, maqolada barqaror brend yaratishning mohiyati, unda timsollar, rang sxemalari, tipografiya va axborot tuzilmasining tutgan o‘rni muhokama qilinadi. Universitet veb-saytining talabalar, fakultet va boshqa manfaatdor tomonlar bilan samarali aloqa va ishonchni shakllantirishdagi ahamiyati ko‘rsatib o‘tiladi. Yetakchi oliygohlar tajribasi orqali reytingni oshirishda veb-sayt dizayni va brend strategiyalarining muvaffaqiyatli uyg‘unligi tahlil qilinadi. Shuningdek, raqamli transformatsiya sharoitida universitetlar duch kelayotgan muammolar va ularni hal etish bo‘yicha amaliy yechimlar ham ko‘rib chiqiladi. Bugungi global raqobatda universitetlar raqamli texnologiyalarga sarmoya kiritishi zarur ekani alohida ta’kidlanadi.