Ijtimoiy-gumanitar fanlar

BO‘LAJAK BOSHLANGʻICH SINF O‘QITUVCHILARINI IJODIY FAOLIYATGA TAYYORLASHNI TASHKIL ETISH MAZMUNI

Alisher Navoi, Aibek, L.G. Bat, ijodiyot, fan, badiiy talqin

Mualliflar

Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini ijodiy faoliyatga tayyorlash bevosita ta’lim-tarbiya masalalari bilan bog‘liq bo‘lib, bunda pedagogning qiziqishi, ta’limiy va tarbiyaviy maqsadlaridan kelib chiqib, ularni amalga oshirish har bir bo‘lajak o‘qituvchidan ta’lim taraqqiyotining maqsadi, vazifalari, muammolarni hal qilish, ta’lim-tarbiya sohasida kafolatli natijaga erishish darajasini takomillashtiradi. Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchisini ijodiy faoliyatga tayyorlash ta’lim-tarbiya tizimida, uning uslublarini takomillashtirishda metodik ta’minot sifatida xizmat qiladi. O‘qituvchining ijodiy faoliyati ta’lim-tarbiya berish, o‘quvchilarni mustaqil fikrlashga o‘rgatish, bilim, ko‘nikma, malakalarni shakllantirishga erishishda turli metodikalarni qo‘llash va takomillashtirish, diagnostika, monitoring olib borish, ta’lim-tarbiya jarayonida insonrarvarlik, xalqrarvarlik, tamoyillariga asoslanish, o‘quvchining tayyorgarlik darajasini, psixologik, fiziologik, yosh xususiyatlarini, gigiyenik talablarni hisobga olish, ta’lim-tarbiya jarayonida redagogik texnologiyalarni amalga oshirishda muhim o‘rin tutadi