KASBIY TA’LIM TIZIMIDA RAQAMLI BAHOLASH TEXNOLOGIYALARINING METODIK SIFAT KO‘RSATKICHLARI VA SAMARADORLIGI
В данной статье рассмотрены методические аспекты внедрения цифровых систем оценивания в учреждениях профессионального образования и их эффективность на практике. Проведен анализ текущего состояния внедрения цифровых технологий оценивания, их преимуществ и проблем, а также путей устранения существующих недостатков на основе передового международного опыта. Предложены конкретные рекомендации по совершенствованию цифровых систем оценивания в целях повышения качества профессионального образования.
1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 8 oktabrdagi “O‘zbekiston Respublikasi oliy ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF-5847-son Farmoni.
2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020 yil 5 oktabrdagi ““Raqamli O‘zbekiston – 2030” strategiyasini tasdiqlash va uni samarali amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF-6079-son Farmoni.
3. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024 yil 16 oktabrdagi “Kasbiy ta’limda malakali kadrlar tayyorlash tizimini yanada takomillashtirish va xalqaro ta’lim dasturlarini joriy qilish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF-158-son Farmoni.
4. Redecker, C., & Johannessen, Ø. (2013). Changing Assessment – Towards a New Assessment Paradigm Using ICT. European Journal of Education, 48(1),79-96.
5. Bennett, R. E. (2015). The changing nature of educational assessment. Review of Research in Education, 39, 370–407.
6. Zaylobidinova, M. G. (2022). Assessment System in Higher Education in Uzbekistan. Journal of Advanced Research and Stability, 2(11), 330-334.
7. “Raqamlashtirish – ta’lim sifati va shaffoflikni ta’minlaydi” (UzA maqolasi). (2023).
8. Hussein, E., et al. (2022). Evaluation of online learning of undergraduate students under lockdown amidst COVID-19 Pandemic. Education and Information Technologies, 28(3), 1–30.
9. https://uza.uz/uz/posts/talimni-raqamlashtirish-kelazhak-istiqboli_649447
Copyright (c) 2025 «ВЕСТНИК НУУз»

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.






.jpg)

2.png)





