OBYEKTGA YO‘NALTIRILGAN DASTURLASH TILLARINI O‘QITISH SAMARADORLIGINI OSHIRISHNING PEDAGOGIK SHARTLARI

Obyektga yo‘naltirilgan, dasturlash, pedagogik shart, mantiqiy, algoritmik, kompetentlik

Mualliflar

Ushbu maqolada oliy ta’lim muassasalarida dasturlash tillarini o‘qitish samaradorligini oshirish muammolari va yechimlariga oid olimlarning ishlarini tahlili berilgan. Shuningdek, mazkur maqolada obyektga yo‘naltirilgan dasturlash tillarini o‘qitish samaradorligini oshirishda va talabalarning dasturlashga oid mantiqiy, algoritmik, kreativ fikrlashni rivojlantirishda foydalaniladigan pedagogik shartlar keltirilgan. Shu bilan birga ushbu maqolada obyektga yo‘naltirilgan dasturlash o‘qitish samaradorligini oshirish uchun ishlab chiqilgan pedagogik shartlarini samaradorligini aniqlashga qaratilgan tajriba-sinov ishlari olib borilgan hamda uning samaradorlik darajasi Styudent-Fisher kriteriyasidan foydalanib isbotlangan.