TIL DARSLARIDA CHUQUR TILI OLISHNI OLISHDA TA’LIM TIZIMLARINING O‘RNINI TAHLIL QILISH

Ta’lim tizimi, tilni bilish, til sinflari, chuqur o‘rganish, metodologiya, strategiyalar, natijalar

Mualliflar

  • Dilnoza SHAMURATOVA Senior teacher Department of English Applied Disciplines, Uzbekistan state world languages university, Uzbekistan
  • Saidnosirxon ASHROFXONOV Student of 2230 group, Uzbekistan state world languages university, Uzbekistan

Ta’lim tizimi, ayniqsa, tilni chuqur o‘rganish zarur bo‘lgantil sinflarida, odamlarning tilni bilish darajasini shakllantirishda hal qiluvchi rol o‘ynaydi. Ushbu maqola tilni chuqur bilishni rivojlantirishda turli ta’lim tizimlarining samaradorligini tahlil qiladi. Adabiyot va empirik tadqiqotlarni har tomonlama ko‘rib chiqish orqali ushbu tadqiqot turli ta’lim tizimlari bilan bog‘liq bo‘lganmetodologiyalar, strategiyalar va natijalarni o‘rganadi. Muhokama ushbu topilmalar o‘qituvchilar, siyosatchilar va o‘quvchilar uchun qanday ta’sir ko‘rsatishi atrofida bo‘ladi