TALABALARNING SUHBAT VAQTINI MAKSIMAL DARAJADA OSHIRISH: SINFDA FAOL ISHTIROK ETISHNI OSHIRISH STRATEGIYALARI

talabalarning suhbat vaqti, faol ishtiroki, sinfdagi strategiyalar, o‘quvchilarning faolligi, guruh muhokamalari, tengdoshlar bilan o‘qitish, interfaol faoliyat, texnologiya integratsiyasi, o‘quvchilarga yo‘naltirilgan ta’lim, tanqidiy fikrlash, hamkorlik, muloqot qobiliyatlari.

Mualliflar

  • Dilnoza GAYRATOVA Uzbekistan State University of World Languages English language-2 Department of English language integrated course №2 , Uzbekistan

Sinfda dinamik va jozibador o‘quv muhitini yaratish uchun talabaning suhbat vaqtini maksimal darajada oshirish juda muhimdir. Talabalarning faol ishtiroki nafaqat materialni tushunishni kuchaytiradi, balki o‘z bilimlariga egalik va mas'uliyat hissini ham oshiradi. Ushbu maqolada o‘qituvchilar o‘quvchilarning sinfda gaplashish vaqtini smarali bo‘lishini ta’minlash uchun foydalanishi mumkin bo‘lgan turli strategiya va usullarni o‘rganadi. Guruhdagi munozaralar va tengdoshlarni o‘qitishdan tortib, interfaol faoliyat va texnologiya integratsiyasigacha talabalarni muloqotda faol ishtirok etishga, o‘z fikr va g‘oyalarini ifoda etishga undashning ko‘plab usullari mavjud. Ushbu strategiyalarni samarali amalga oshirish orqali o‘qituvchilar tanqidiy fikrlash, hamkorlik va muloqot ko‘nikmalarini rivojlantiruvchi ko‘proq interfaol va o‘quvchilarga yo‘naltirilgan ta’lim tajribasini yaratishi mumkin.