СОЕДИНЯЕМ МАТЕМАТИКУ И ФИЗИКУ РОЛЬ МАТЕМАТИЧЕСКИХ ОЛИМПИАД И СОРЕВНОВАНИЙ В ОБРАЗОВАНИИ
В данной статье говорится о роли олимпиад по математике и физике в жизни школьников и студентов, порядке и механизмах проведения олимпиад. На научных олимпиадах также обсуждается опыт мира и Нового Узбекистана. В то же время в данной статье предусмотрено изучение понятий математики и физики в общеобразовательных школах в связи с информационно-коммуникационными технологиями.
Shavkat Mirziyoyev. “Erkin va farovon, demokratik O‘zbekiston davlatini birgalikda barpo etamiz”. Toshkent “O‘zbekiston” 2016-yil 59 bet.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 29- apreldagi “O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi tizimini 2030yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi Farmoni.
Tolipov U.K., Sharipov Sh.S. O‘quvchi shaxsi ijodkorlik faoliyatini rivojlantirishning pedagogik asoslari. – T., Fan, 2012. 4. Yo‘ldashev J. G., Usmonov S.A. Zamonaviy pedagogik texnologiyalarni amaliyotga joriy qilish. – T: Fan va texnologiya, 2008.
M.Sharipov, D.Fayzixo‘jaeva. Mantiq. G‘afur G‘ulom nomidagi nashriyot-matbaa ijodiy uyi. “O‘AJBNT”.–T:, 2004.
Umid Ismoilov. Matematikadan olimpiada masalalari. Yangi asr avlodi. 2007.
M.A.Mirzaahmedov, Sh.N.Ismailov. Matematikadan qiziqarli va olimpiada masalalari (1 qism).2018 yil.
B.I.Abdullayev, J.U.Xujamov, R.A.Sharipov. Matematikadan olimpiada masalalari. Urganch-2016.
H.Norjigitov, A.X.Nuraliyev. Matematikadan olimpiada masalalari. Guliston-2020.






.jpg)

2.png)





