KONTEKSTLI O‘QITISH ASOSIDA PEDOGOG KADRLARNING MAXSUS KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISH BO‘YICHA XALQARO TAJRIBALAR

Kontekstli o‘qitish, maxsus kompetentlik, pedagog kadrlar, xalqaro tajribalar, kasbiy malaka oshirish, pedagogik samaradorlik, ta’lim texnologiyalari, ta’limning individualizatsiyasi.

Mualliflar

  • Ilyosbek BOZORBAYEV Oliy ta’lim tizimi kadrlarini qayta tayyorlash va malakasini oshirish instituti tayanch doktoranti , Uzbekistan

Ushbu maqola kontekstli o‘qitish asosida pedagog kadrlarning maxsus kompetentligini rivojlantirish bo‘yicha xalqaro tajribalarni tahlil qiladi. Maqolada kontekstli o‘qitish nazariyasi va amaliyoti, uning pedagog kadrlarning kasbiy malakasini oshirishdagi roli hamda mazkur jarayonning pedagogik samaradorligi haqida ma’lumotlar keltirilgan. Tadqiqot natijalari kontekstli o‘qitish orqali pedagoglarning maxsus kompetentligini rivojlantirishda xalqaro tajribalarni o‘zlashtirishning muhimligini ko‘rsatadi.