KIBERMARKETING TRANSFORMATSIYASIDA ESTETIK EHTIYOJLARNING O‘RNI

Web dizayn, ijtimoiy tarmoqlar, transformatsiya, estetik munosabat, kibermakon, estetik ehtiyoj, ijtimoiy tarmoqlar, transformatsiya, estetik munosabar, begonalashuv, tarmoq estetikasi

Mualliflar

  • Shuxratjon RAJABOV O‘zbekiston Xalqaro islom akademiyasi katta o‘qituvchi, Falsafa doktori (PhD) , Uzbekistan

##submission.downloads##

Bugungi kunga kelib keng jamoatchilikning qiziqishiga sabab bo‘layotgan, internet, media mahsulotlar, video o‘yinlar, ijtimoiy tarmoqlar, marketing faoliyatida shaxs ehtiyojlarining transformatsiyasi yuz bermoqda. Dunyo miqyosida ommalashuvi, hozirgi tarmoqlar faoliyatining mavqeyi, shuningdek, ijtimoiy tarmoqlarning an’anaviy axloqiy va estetik qadriyatlarimizga o‘tkazayotgan ta’siri alohida tadqiq qilishni talab etadigan masalalardandir. Shaxs estetik ehtiyojini qondirish, estetik dunyoqarashni o‘zgartirish uchun kibermakon vositalari asosiy rol o‘ynaydi. Internetni texnik imkoniyatidan foydalanib insonlarni muloqotga bo‘lgan ehtiyoji hisobiga «Ijtimoiy tarmoqlar» deb ataluvchi yangi bir soha, yo‘nalish shakllandi. Dastlab shunchaki kim bilandir muloqot qilish uchun xizmat qilgan ijtimoiy tarmoqlar bugungi kunga kelib jamiyat hayotida yuz berayotgan ijtimoiy-siyosiy o‘zgarishlarga o‘zining ilg‘or fikrlari bilan munosabat bildiruvchilar insonlar uchun tengsiz bir vositaga aylanayotganligi bugungi kunda dolzarb bo‘lib bormoqda.