OLIY TA’LIM MUASSASALARIDA TARIX FANINI O’QITISHDA IJODIY TAFAKKURNI RIVOJLANTIRISH-IJTIMOIY -PEDAGOGIK ZARURAT SIFATIDA

Ijodiy tafakkur, bo‘lajak tarixchilar, evristik o‘qitish usullari, kasbiy tayyorgarlik, kreativlik, ijodiy tafakkur, ijodiy fikrlash, ijodiy qobiliyat, ijodiy motivatsiya, ijodiy muhit

Mualliflar

Maqolada oliy ta‘lim tizimida bo‘lajak tarix fani o‘qituvchilarida ijodiy tafakkurni rivojlantirish xususiyatlari ko‘rib chiqilgan. Talabalarning ijodiy salohiyatini shakllantirishning psixologik-pedagogik shartlari tavsiflanadi. Bo‘lg‘usi o‘qituvchilarni kasbiy tayyorlash jarayonida evristik usullarni qo'llashning maqsadga muvofiqligi asoslangan va mashg ‘ulotlarni tashkil etishda qo‘llanilishi tahlil qilingan.