TAʼLIM JARAYONINI TASHKIL ETISHDA INTEGRATSION YONDASHUVNING PEDAGOGIK AHAMIYATI

integrativ, aloqadorlik, kompetentlik, emperik, fanlararo integratsiya, integrativ yondashuv, ijtimoiy sheriklik, o‘zaro aloqadorlik.

Mualliflar

  • Sevara AXMEDOVA O‘zbekiston Milliy universiteti Jizzax filiali tayanch doktоranti PhD G‘.Otamurodov taqrizi asosida , Uzbekistan

Ushbu maqolada integrativ yondashuv asosida ta’lim jarayonini tashkil etishning pedagogik mohiyati, zarurati, fanlararo integratsiya asosida o‘quv tarbiyaviy jarayonni takomillashtirish nazariya va amaliyotning hamisha murakkab va dolzarb muammolari haqida soʻz boradi. Shuningdek, Fanlararo integratsiya orqali bilim va ko‘nikmalarni shakllantirish jarayoni o‘rganilayotgan materialning etakchi g‘oya va bosh tushunchalarini aniqlash yoritilgan.