BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA O‘QUV FAOLIYATIGA QIZIQISHNING PEDAGOGIK VA PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI

Boshlang‘ich sinf o‘quvchilari,o‘quv biluv,o‘quv faoliyati, o‘qitish jarayoni, o‘quv faoliyatining asosiy komponetlari, ta’limga moslashish.

Mualliflar

  • Latifa KORAYEVA Navoiy innovatsiyalar universiteti o‘qituvchisi PhD , Uzbekistan

Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida o‘quv faoliyatiga qiziqishning pedagogik va psixologik xususiyatlari o‘rganilgan. Boshlang‘ich sinf yoshidagi bolalarni o‘qitish jarayoni, o‘quv faoliyatining asosiy komponetlari: o‘quv masalalari, o‘quv vaziyatlari, o‘quv harakatlari, nazorat qilish va baholash bilan tanishtirishdan boshlanadi. Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini ta’limga moslashish sifatlarini baholash va to‘plangan tadqiqot ishlari natijalarining psixologik tahlili keltirilgan.