BO‘LAJAK MUHANDISLARNI KASBGA TAYYORLASHDA MEDIA TA’LIMNING KOMMUNIKATIV KOMPONENTLIGINI RIVOJLANTIRISHNING NAZARIYASI VA METODIKASI

Medianing falsafasi va nazariyasi, bo‘lajak muhandislarni kasbga tayyorlash, didaktik ta’minot, raqamli ta’lim, innovatsion faoliyat, raqamli ta’lim muhiti va boshqalar.

Mualliflar

  • Xurshid NEKBOYEV Qarshi muhandislik-iqtisodiyot instituti mudiri p.f.f.d., dotsent, , Uzbekistan

Ushbu maqolada medianing falsafasi va nazariyasi, bo‘lajak muhandislarni kasbga tayyorlashda mediata’limning kommunikativ komponentligini rivojlantirishning nazariyasi va metodikasi, ommaviy kommunikatsiya vositalari (media) axborotni yaratish, yozib olish, undan nusxa olish, tirajlash, saqlash, tarqatish, idrok qilish, muallif va ommaviy auditoriya o‘rtasida axborot almashish vositasi hisoblanishi, mediata’lim, maktab o‘quvchilari va talabalar tomonidan ommaviy axborot vositalari qonuniyatlarini o‘rganishlarini yoqlaydigan pedagogika fani doirasidagi maxsus yo‘nalish sifatida, o‘quvchi va talabalarga media dunyosi hamda mediamad