TELEVIDENIEDA IQTISODIY KO‘RSATUVLARNING TIPOLOGIK TASNIFLARINING NAZARIY-AMALIY PARADIGMASI

televidenie, ko‘rsatuv, dastur, iqtisdiy mavzu, iqtisodiy islohotlar, iqtisodiy jurnalistika, biznes jurnalistika, tipologiya, paradigma, ommaviy axborot vositalari, axborot.

Mualliflar

  • Shavkat IBRAGIMOV O‘zbekiston Milliy universiteti dotsenti, filologiya fanlari nomzodi , Uzbekistan

Ushbu maqolada O‘zbekiston televideniesida iqtisodiy mavzudagi ko‘rsatuvlarni tayyorlash metodlari, tipologik tasniflar, iqtisodiy ko‘rsatuvlarning nazariy-amaliy paradigmasi tahlil qilingan. Muallif telujurnalistlarning iqtisodiyot nazariyasini tushinishi bilan birga iqtisodiy islohat mazmun-mohiyatini tahlil qila olish va manbalardan mahorat bilan foydalanish qobiliyatiga ega bo‘lishi kerakligi haqida fikrni bildiradi. Telekanallarda iqtisodiy mavzuda ko‘rsatuv tayyorlayotgan telejurnalistlardan har bir tanlangan mavzuni tahlil qilishda mutaxassislarni jalb qilish, ularni ochiq muloqotlarga jalb etish talab qilinadi.