OLIY TA’LIM MUASSASALARI RAHBAR KADRLARINING MALAKASINI OSHIRISH JARAYONIDA TESTLARNING HAQIQIYLIGINI TAHLIL QILISHGA YONDASHUVLAR

Test topshiriqlarining haqiqiyligi, haqiqiyligini baholash algoritmlari, malaka oshirish, rahbar xodimlar, oliy ta'lim muassasalari, chegaraviy qiymatlar, baholash usullari.

Mualliflar

##submission.downloads##

Ushbu maqola oliy ta'lim muassasalari rahbar xodimlarining malakasini oshirish jarayonida qo‘llaniladigan test topshiriqlarining haqiqiyligini tahlil qilishga bag‘ishlangan. Tadqiqotning asosiy maqsadi oldindan belgilangan chegaraviy qiymatlar asosida test topshiriqlarining haqiqiyligini tekshirish algoritmlarini ishlab chiqish va sinovdan o‘tkazishdan iborat. Maqolada Kadrlar Qayta Tayyorlash va Malakasini Oshirish Instituti o‘tkazgan tajriba haqida ma'lumot berilgan, unda tinglovchilarning test natijalari tahlil qilinadi va test topshiriqlarining belgilangan haqiqiylilik mezonlariga mos kelishi baholanadi. Taklif etilgan yondashuv o‘zining universalligi va turli ta'lim kontekstlarida qo‘llash imkoniyatini namoyish etadi, tinglovchilarning bilim va ko‘nikmalarini baholash sifatini va aniqligini oshirishga yordam beradi.