OLIY TA’LIMDAGI YOSHLARNING MA’NAVIY RIVOJLANISHI

Ma’naviy rivojlanish, yoshlik, maqsad, qadriyatlar, ichki farovonlik, mustaqil tarzda izlash, murabbiylik, xizmat ko‘rsatish, tanqidiy fikrlash, ongli hayot.

Mualliflar

  • Khusnibon MASHARIPOVA Teacher, Department of Construction, Faculty of Technics, Urgench State University , Uzbekistan

##submission.downloads##

Ushbu maqola ma’nan yetuk yoshlarni rivojlantirishning nozik jarayoni, maqsad tuyg‘usini rivojlantirishga e’tibor qaratish, qadriyatlar, va ichki farovonlikni tadqiq etadi. Maqolada mustaqil izlanish, mazmunli suhbatlar, ustozlik va xizmat ko‘rsatish harakatlariga asoslanib, o‘qituvchilar, murabbiylar va jamoalarga yoshlarni ma’naviy sayohatga yo‘naltirish bo‘yicha amaliy taklif va qadamlar berilgan. Tanqidiy fikrlash va ongli hayotning muhimligini ta’kidlagan holda, maqola insonning e’tiqodi va qadriyatlari bilan chuqur bog‘lanishni rag‘batlantiradigan muhitlarni yaratishga qaratilgan. Jamiyat ma’naviy taraqqiyotga ko‘maklashish orqali o‘z jamiyatiga ijobiy hissa qo‘shadigan, chuqur maqsad va rahm-shafqat tuyg‘usiga asoslangan yoshlar avlodini tarbiyalashi mumkin.