OLIY TA’LIM MUASSASALARIDA AXBOROT TEXNOLOGIYALARIGA OID FANLARDAN TO‘GARAKLARNI TASHKIL ETISHNING PEDAGOGIK MODELI
##submission.downloads##
Mazkur maqolada oliy ta’lim muassasalarida axborot texnologiyalariga oid fanlardan talabalar to‘garaklarini tashkil etishning pedagogik modeli tahlil etilgan. Talabalar to‘garaklarining ilmiy-tadqiqot faoliyatini rivojlantirishdagi roli, ularning kasbiy tayyorgarlik jarayoniga ta’siri va pedagogik jihatlari muhokama qilinadi. Ilmiy to‘garaklarning samarali tashkil etilishi talabalarning nazariy bilimlarini amaliyotga tadbiq etish ko‘nikmalarini oshirish, ularning ijodiy va innovatsion salohiyatini rivojlantirish, shuningdek, yetakchilik qobiliyatlarini shakllantirishga xizmat qiladi. Maqolada ilmiy to‘garaklarni tashkil etish bo‘yicha mavjud adabiyotlar tahlili hamda ilg‘or tajribalar o‘rganilgan bo‘lib, pedagogik model asosida takliflar ilgari surilgan.
1. Darxanova G., “To‘garak mashg’ulotlarni tashkil etish”, "Science and Education" Scientific Journal // www.openscience.uz June 2023 // Volume 4 Issue 6.
2. Толстойхова И.В. и Ширяйев A.A., “Студенческие клубы как форма внеучебной деятельности в вузе” // Modern Research of Social Problems. -№11(55), 2015.
3. Коржумбаева А.Т. Студенческий научный кружок по анатомии как первая ступень в формировании исследовательской компетентности студентов-медиков. / А.Т. Коржумбаева, А.А. Болатбекова // Вестник науки и образования. – 2018. – №7 (43), Т. 1. – С. 100-102.
4. Д.А. Мурзаева [и др.] , Междисциплинарные исследования электронный сборник статей по материалам ХIII студенческой международной научно-практической конференции. //Ассоциация научных сотрудников «Сибирская академическая книга» – Новосибирск – 2017. – С. 146-151
5. Андронов, Д.Е., Власов Р.В. Влияние научных кружков на студентов в образовательном процессе.// Научное сообщество студентов XXI столетия. Общественные науки : сб. ст. по материалам VI междунар. студ. науч.-практ. конф. – Новосибирск : Сибирская академическая книга, 2017. – № 6. – URL : sibac.info/archive/social/6.pdf (дата обращения: 19.10.2018).
6. Колодезникова С. И., “K проблеме организации деятельности студенческого научного кружка в современных условиях” Ученые записки университета имени П.Ф. Лесгафта. – 2018. – № 11 (165).
7. Шпиталевская Г.Р, “Cтуденческий научный кружок как вид научно-исследовательской работы студентовбудущих педагогов”. //Балтийский гуманитарный журнал. 2021. Т. 10. –№ 2(35)
8. Аппакова, Э.Г. Научно-исследовательская деятельность студентов как фактор повышения конкурентоспособности (социально-философский анализ) / Э.Г. Аппакова, О.С. Фёдоров // Вестник Казанского технологического университета. – 2013. – № 12. – URL : https://cyberleninka.ru/article/n/nauchno-issledovatelskaya-deyatelnost-studentov-kak-faktor-povysheniyakonkurentosposobnostisotsialno-filosofskiy-analiz (дата обращения: 02.11.2018).
9. Латенкова Н.Ю. [и др.] //Студенческие научные общества в самореализации студентов Медицинская наука и образование Урала. – 2006. – С. 48
10. Narzullayev Sh.Sh., Ravshanova M.Z., “ Prospects for the involvement of modern student youth in scientific research activities” "Science and Education" Scientific Journal //www.openscience.uz January 2025 //Volume 6 Issue 1.
11. Buronova G.Y., Turayeva G.H, Narzullayeva F., “Universal methods of organizing "robototechnics" circles in the primary classes of the school with the help of virtual didactic means”. Asian Journal of Research № 7-9, 2021 ISSN 2433-202x
Mulkiiyat (c) 2025 O‘zMU xabarlari

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





