XITOY TILINI O‘QITISHDA O‘YIN METODINING AHAMIYATI

Xitoy tili, o‘yin metodi, interaktiv ta’lim, kommunikativ yondashuv, motivatsiya, til o‘rganish, ta’lim metodikasi, lingvodidaktika, innovatsion pedagogika, psixolingvistika, fonetik o‘yinlar, grammatik o‘yinlar, rolli o‘yinlar, ijodiy ta’lim.

Mualliflar

  • Diyoraxon ALIYEVA O‘zbekiston davlat jahon tillari universiteti o‘qituvchisi , Uzbekistan

Ushbu maqolada xitoy tilini o‘qitishda o‘yin metodining samaradorligi atroflicha tahlil qilinadi. O‘yin metodi chet tilini o‘rganishda motivatsiyani oshirish, interaktiv muhit yaratish va kommunikativ ko‘nikmalarni shakllantirishda muhim vosita hisoblanadi. Maqolada o‘yin metodining asosiy tamoyillari, uning xitoy tilini o‘rganishda qo‘llanilishi, pedagogik va psixologik jihatlari hamda ta’lim jarayoniga ta’siri yoritiladi. Shuningdek, o‘yin metodining an’anaviy va zamonaviy texnologiyalar bilan uyg‘unlashuvi, uning turli yoshdagi o‘quvchilarga ta’siri va samaradorlik darajasi ko‘rib chiqiladi. O‘yin metodining lingvistik asoslari, xitoy tilining fonetik, leksik va grammatik jihatlarini o‘zlashtirishdagi o‘rni ham chuqur tahlil qilinadi. Tadqiqot natijalari shuni ko‘rsatadiki, o‘yin metodi xitoy tilini o‘rganishda natijaviylikni oshiradi va o‘quvchilarning bilim olish jarayonini tezlashtiradi. Mazkur maqola til o‘qituvchilari, metodistlar va ta’lim sohasi tadqiqotchilari uchun foydali bo‘lishi mumkin.