BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINI TARBIYALASHDA XALQ OG‘ZAKI IJODINING TARBIYAVIY AHAMIYATI
##submission.downloads##
Ushbu maqola boshlang‘ich sinf o‘quvchilarini tarbiyalashda xalq og‘zaki ijodining o‘rni. Jamiyatda yuksak ma’naviy fazilatlarni kamol toptirish, yoshlarni boy madaniy merosimiz, umrboqiy an’analarimizga qadriyatlarimizga hurmat, vatanga muhabbat, istiqlol g‘oyalariga sadoqat ruhida tarbiyalashni o‘rganadi.
1. Ismоilоv Z. “Tarbiyaviy ish metоdikasi” Tоshkent.: “Istiqlоl” 2003
2. Mirtursunov Z. «Xalq pedagogikasi». T.1994 yil.
3. Mo`ydinov va boshqalar. Ma`naviy meros va yoshlar tarbiyasi. – T.: Fan nashriyoti, 2006.
4. Raxmatova X.A. Pedagogik diagnostika va korreksiya darslik. Toshkent, 2022,229 b.
5. QambarovM.M.Bo’lajak o’qituvchilarda pedagogik kompetentlik komponentlarini shakllantirish//NamDUIlmiy axborotnomasi Namangan, 2021-y. №11.B.681-686.6.
6. No‘monov T. va boshqalar. Maqol va hikmatlar. “Ona tilimiz duru javohiridir”. – Namangan, 2013.
7. Xoshimov K., Safo Ochil. «O`zbek pedagogikasi antologiyasi». «O`qituvchi» nashriyoti. T. 2000 yil.
Mulkiiyat (c) 2025 O‘zMU xabarlari

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





