##submission.outdatedVersion##
Ijtimoiy-gumanitar fanlar

TELEVIDENIEDA IQTISODIY INFORMATSION KO‘RSATUVLARNING ROLI (“AXBOROT-24” INFORMATSION DASTURI MISOLIDA)

Televidenie, jurnalist, reportaj, axborot, Axborot-24, iqtisod, iqtisodiy axborot.

Mualliflar

  • Shavkat IBRAGIMOV O‘zbekiston Milliy universiteti dotsenti, filologiya fanlari nomzodi , Uzbekistan

##submission.versions##

Jurnalistikaning jamiyat iqtisodiy hayotiga ta’siri, uning mohiyati, ko‘lami va yo‘nalishlari televideniening iqtisodiy axborot manbai va kanali sifatidagi o‘rni bilan belgilanadi. Bunday ma’lumotlarsiz zamonaviy iqtisodiyot mavjud bo‘lmaydi. Televidenie mamlakatning iqtisodiy segmentiga zarur bo‘lgan ma’lumotlarni uzluksiz ravishda uzatib bormoqda.Ushbu maqolada televideniening iqtisodiy axborot uzatishdagi ba’zi bir xususiyatlari haqida fikr yuritganmiz.