RAMZ, MAJOZ, TIMSOL BIRLIGINING BADIIY ASAR STRUKTURASIDAGI O‘RNI
##submission.versions##
- ##submission.versionIdentity##
- ##submission.versionIdentity##
##submission.downloads##
Har qanday badiiy asar obrazlardan tashkil topadi. Badiiy obraz tushunchasi adabiyotshunoslikda o‘zak tushuncha hisoblanib, ijodkor badiiy niyatini amalga oshiruvchi vositadir. Ushbu maqolada obrazlilikni yuzaga keltiruvchi ramz, majoz, simvol kabi tushunchalarning badiiy asardagi o‘rni xususida so‘z boradi.
1. Шукуров Ш. Суфизм в контексты мусильманской културы. Москва: Наука, 1989. - Cт.252.
2. Umirov H. Adabiyot nazariyasi. T: A.Qodiriy nomidagi xalq merosi nashriyoti, 2004.-42.b
3. Quronov D. Adabiyot nazariyasi asoslari. - T: “Noshir” nashriyoti, 2019. – B.64.
4. Болтабоев Ҳ. Адабиёт энциклопедияси. - Т.: Мумтоз сўз, 2014.Б.290.
5. Arastu. Poetika. Axloqi kabir. Ritorika… - Toshkent: Yangi asr avlodi, 2011. - B. 20.
6. Belinskiy V.G. Rus adabiyoti haqidagi o‘y va mulohazalar. Tanlangan asarlar. - Toshkent: O‘zdavrnashr, 1955. - B. 363.
7. Muhammad Ali. Quntu sabot bilan tiklangan qasr./O‘zbekiston adabiyoti san’ati.1998.N23 - B.3.
8. Mirusmanova, Z. (2024). The influence of eastern classical poetry on wetern poets. News of the NUUz, 1(1.10.1), 312-313. https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.10.1.4791
Mulkiiyat (c) 2025 «O‘zMU XABARLARI»

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





