Ijtimoiy-gumanitar fanlar

O‘QITUVCHILARNING EKOLOGIK SAVODXONLIGI VA EKOLOGIK TA’LIMDAGI ROLI: ZAMONAVIY MUAMMOLAR VA BARQAROR YECHIMLAR

Ecological literacy, environmental education, teacher role, climate change, sustainable development.

Mualliflar

  • Zafar ADILOV Ma’mun universiteti “Umumkasbiy fanlar” kafedrasi mudiri, PhD, Uzbekistan

Ushbu maqolada ekologik muammolarning sabablari, ko‘rinishlari va inson faoliyatining bu muammolarga ta’siri tahlil qilinadi. Xususan, ekologik muvozanatning buzilishi, tabiiy resurslarning kamayishi, iqlim o‘zgarishi kabi dolzarb muammolar yoritiladi. Shuningdek, maqolada ekologik ta’limning ahamiyati, o‘qituvchilarning ekologik savodxonlik darajasi va ularning barqaror kelajakni shakllantirishdagi roli muhokama qilinadi. O‘qituvchilarning ekologik ong va o‘z-yeterlik darajasi o‘quvchilarning ekologik qarashlariga bevosita ta’sir ko‘rsatishi asosida, ekologik ta’lim jarayonining sifatli tashkil etilishi uchun muhim omil sifatida ko‘riladi.