Ijtimoiy-gumanitar fanlar

OLIY TA’LIM TASHKILOTLARIDA STRATEGIK VA INDIKATIV BOSHQARUV MEXANIZMLARINING KOMPARATIV TAHLILI HAMDA ULARNING SAMARADORLIK KO‘RSATKICHLARI

ta’lim muassasasi, indikativ boshqaruv, pedagogika instituti, indikativ ko’rsatgichlar, samaradorlik, boshqaruv tizimi, strategik rejalashtirish

Mualliflar

Mazkur maqolada ta’lim muassasalarini, xususan, pedagogika institutlarini indikativ boshqarish tizimi tahlil qilinadi. Indikativ boshqaruvning mazmuni, asosiy komponentlari, ularning boshqaruv jarayoniga ta’siri va samaradorlikni oshirishdagi o‘rni yoritiladi. Pedagogika institutlari misolida indikativ boshqaruv samaradorligini baholash, mavjud muammolar va yechimlar, shuningdek, xalqaro tajriba bilan taqqoslash asosida ilmiy-amaliy takliflar ishlab chiqiladi. Maqola natijalari ta’lim sifatini monitoring qilish va strategik boshqaruvni takomillashtirishga xizmat qiladi.