INGLIZ TILI DARSLARIDA VIDEODAN FOYDALANISHNING XUSUSIYATLARI
Abstract
Maqolada muloqot jarayonida integratsiyalashgan ko‘nikmalar - nutq, o‘qish, yozish, tinglash qobiliyatlarini o‘rganishga yondashadi.
Talabalarning tilni o‘rganishga bo‘lgan qiziqishini oshirishda eng ko‘p turtki beruvchi omillardan biri bu o‘rganilayotgan til
mamlakatlari madaniyati va muloqot jarayonida nutq, tinglash, yozish va o‘qishning integratsiyalashgan ko‘nikmalarini faol ravishda
rivojlantirishi keng tushuntiriladi. Shu sababli, ta'limda xorijiy tillarning integratsiyalashgan ko‘nikmalarini rivojlantirish uchun video
materiallar bilan ishlashning maqbul usullarini aniqlash hali ham kam o‘rganilgan va maqolada ushbu masalalar keng ko‘rib chiqilgan.
Maqola tadqiqotchilar, talabalar va tilshunoslik bilan shug'ullanadigan o‘qituvchilar uchun foydali bo‘lishi mumkin
References
2. Su, Ya- Chen. Students' changing views and integrated skills approach in Taiwan's EFL college classes. //Asia Pacific Education Review. Vol. 8. -2007.- No. 1. с 27-40.
3. Peregoy, S.F., & Boyle, O.F. Reading, writing, and learning in ESL. New York: Addison Wesley Longman, 2001.
4. Скарбич С.Н. Формирование исследовательских компетенций учащихся в процессе обучения решению планиметрических задач. Дис…кан.пед.наук.- Омск, 2006.
5. Баранова М.В. Совершенствование грамматической стороны диалогической речи студентов пятого курса факультета иностранных языков в процессе работы над видеофильмом :Немецкий язык как вторая специальность Дис… канд. пед. наук. - С.Петербург, 2001г., - 20с.)
6. Сафонова В.В., Базина Н.В. Методические принципы отбора аутентичных видеофильмов для учебных целей. // Иностранные языки в школе. - 2014. - №6. - с. 2-10
Copyright (c) 2025 News of the NUUz

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.