KREDIT-MODUL TIZIMI SHAROITIDA GEOGRAFIYA TA’LIMIDAGI O‘QUV JARAYONLARINI SAMARALI TASHKIL ETISHNING HOZIRGI KUNDAGI HOLATI VA ISTIQBOLLARI
Abstract
Ushbu maqola, geografiya ta’limida kredit-modul tizimining joriy etilishi va uning o‘quv jarayonidagi samaradorligini oshirishga
bo‘lgan ta’sirini tahlil etadi. Kredit-modul tizimi talabalarga ta’lim dasturlarini mustaqil ravishda shakllantirish, o‘qituvchilarga esa
zamonaviy pedagogik metodlarni qo‘llash imkonini yaratadi. Maqolada, shuningdek, geografiya o‘qituvchilari uchun yangi ta’lim
texnologiyalari va pedagogik yondashuvlarni o‘rgatish, xalqaro ta’lim tizimlaridan foydalangan holda o‘quv jarayonini yanada samarali
qilish, va tizimni joriy etishda duch kelinayotgan to‘siqlar va ularni bartaraf etish usullari ko‘rib chiqilgan. Maqola, geografiya
o‘qituvchilarining malakasini oshirish, ta’lim sifatini yaxshilash va mustaqil ta’limni rivojlantirish bo‘yicha takliflar bilan yakunlanadi
References
2. Abdimurotov O.U. Kredit-modul tizimi sharoitida bo‘lajak geografiya o‘qituvchilariga mustaqil ta’limni samarali tashkil etish vositalari // ILIM hám JÁMIYET (FAN va JAMIYAT) ilmiy-uslubiy jurnal 2024. № 5/2. 56-59 b.
3. Abdimurotov O.U. Kredit-modul tizimi sharoitida boʻlajak geografiya oʻqituvchilariga mustaqil taʼlimni tashkil etish dolzarb pedagogik muammo sifatida // “Ta’lim, fan va innovatsiya” jurnali 2023. 6-son. 106-110 b.
4. Murodova M. Kredit-modul tizimida mustaqil ta`lim. O`quv-uslubiy qo`llanma. Toshkent: "Fan ziyosi" nashriyoti, 2023
5. Nazarqulova G.A. Kredit-modul tizimida bo`lajak boshlang`ich sinf o`qituvchilarining mustaqil ta`lim olish imkoniyatlarini takomillashtirish. Dissertatsiya. – T.: 2023. –152 b.
6. Rajabov F.T., Abdimurotov O.U. Geografiya ta’limida mustaqil ta’limni tаshkil etish bo‘yicha xalqaro tajribalar // “Geografiya - nazariyadan amaliyotga” mavzusidagi xalqaro ilmiy-amaliy konferensiya materiallari to‘plami. Qo‘qon. 2024-yil 25-noyabr. 393-398-b.
Copyright (c) 2025 News of the NUUz

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.