UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA ANIQ VA TABIIY FANLARNI INTEGRATSIYA ASOSIDA O‘QITISHNING NAZARIY ASOSLARI
Abstract
Ushbu ilmiy maqolada integratsiyalashgan ta’limni rivojlantirishda umumiy o‘rta ta’lim muassalarida aniq va tabiiy fanlarni integratsiya
usullari vositasida ta’lim berishni shakllantirishda o‘quvchilarning olgan nazariy va amaliy ahamiyati fikr va mulohazalar bayon
qilingan. Umumta’lim muassalarida otiladigan aniq va tabiiy fanlar integratsiya usuli asosida o‘tishning afzallik tomonlari, olib
boriladigan dars mashg‘ulotining sifat va samaradorligini yanada sermazmun bo‘lishida fan o‘qituvchisining vazifasi hamda ta’lim
bosqichlari keltiririlgan. Integratsion mashg‘ulotlarni shakllantirishda fan o‘qituvchisining vazifasi va bajarilishi lozim bo‘lgan
vazifasining asosiy bosqichlari, integratsiyalashgan ta’lim g‘oyasi, integrativ yondashuv, ta’limda integratsiya, integratsiyalashgan
ta’limning maqsadi kabi ilmiy tayanch iboralarga izoh va ta’riflar keltirilgan.
References
2. Mirziyoyev Sh.. “Erkin va farovon, demokratik O‘zbekiston davlatini birgalikda barpo etamiz”. Toshkent. “O‘zbekiston” nashriyoti. 2017 yil. 32 bet.
3. Арнолд В.И. Нужна ли в школе математике? Москва МЦНМО. 2011 год. 243 страница.
4. Islomov X., A.Avliyoqulov, N.Xurramov. “Matematik ta’limda algebraik va geometrik metodlar integratsiyasi masalasini mavjudligi va uning yechimlari haqida”. “Pedagogik mahorat” nazariy va ilmiy metodik jurnal. 2019 yil. 3-soni. Buxoro. “Poligraf nashr” nashriyoti. 116 bet.
5. Shorustamova D.S. “Boshlang‘ich ta’lim darslarini integratsiyalashda pedagogik-psixologik yondashuv”. Magistr akademik darajasini olish uchun yozilgan dissertatsiya. Toshkent. 2024 yil. 98 bet.
Copyright (c) 2025 News of the NUUz

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.